Fulltextové vyhledávání

Parametrické vyhledávání

Parametrické vyhledávání

Vyhledat v katalogu

Vyhledat v katalogu

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Negrantový fundraising pro kulturní subjekty – seminář

Negrantový fundraising pro kulturní subjekty – seminář



Datum konání:
4.2.2025

Jak na sponzory a dárce v kultuře – seminář pro kulturní organizace, které chtějí nastartovat nebo změnit svůj negrantový fundraising.
Tentokrát bude seminář v Brně.

 

Trend snižování příjmů kultury z veřejných prostředků bude v příštích letech vrcholit spolu s ukončením Národního plánu obnovy, a kulturní subjekty tak mají nejvyšší čas začít využívat další možnosti vícezdrojového financování. Spolupráce s komerčním a soukromým donátorským sektorem nabízí potenciál, který zdaleka ne všichni umí dobře využívat, a přitom může kulturním subjektům významně pomoci v dlouhodobém fungování.

Celodenní seminář, kterého se za loňský rok zúčastnily desítky kulturních institucí a projektů různých forem, velikostí a regionů, představuje všechny formy kulturního negrantového fundraisingu (sponzoring, individuální dárci, mecenášské kluby, crowdfunding). Jeho obsah vychází z aktuálních podmínek v kultuře i v komerční sféře, z mnohaletých zkušeností v obou oblastech a z příkladů dobré praxe u nás i v zahraničí. Interaktivní formát umožňuje kromě teorie, ukázek, praktických tipů a cvičení i možnost networkingu a sdílení zkušeností.

Naučte se spolupracovat s komerčním/soukromým sektorem a využívat maxima možností, které tyto zdroje financování nabízí.

 

  • Seminář pohledem účastníků zde.
  • Více informací zde.
  • Datum konání: úterý 4. 2. 2025, 9.00–17.00
  • Místo konání: CED, Brno
  • Přihlašujte se zde.
  • První kolo přihlášek má uzávěrku 15. 1. 2025.

 

Seminář organizuje Targeta, servisní organizace specializovaná na kulturní negrantový fundraising, která se věnuje propojování kulturního a komerčního světa / individuálních dárců.

Svých zkušeností a znalostí využívá i pro workshopy, semináře či individuální konzultace pořádané v oblasti kultury i komerční sféry. Za poslední dva roky Targeta proškolila po celé ČR přes 200 kulturních organizací různých velikostí, forem a žánrů. 

Targeta je členem Artikuly (platformy pro kulturní negrantový fundraising), Kulturní a kreativní federace a Klubu fundraiserů při Českém centru fundraisingu.

 

Zdroj: www.culturenet.cz